Kids Mama en zo

Review: naar Pieter Konijn in de bioscoop!

film, pieter konijn, bioscoop, peuter, Pieter Konijn film, mamablog, mamalifestyleblog, review Pieter Konijn, la log, La Log.nl

Vandaag is het Moederdag! Een goede dag om het over een momentje met mijn oudste meisje te hebben op de blog! Want eindelijk ging ik vorige week met Noor naar de film van Pieter Konijn! Hier in huis zijn we zwaar fan van de serie en moeder hier is gek op konijnen dus het moest er wel van komen. Noor (3,5) ging voor het eerst mee naar de bioscoop! En of de film nou echt zo leuk was als we gedacht hadden?

Voor het eerst naar de bios!

Super spannend! Want Noor ging voor het eerst mee naar de bioscoop en hoewel de film die we gingen zien geadviseerd wordt voor kinderen vanaf 6 jaar, had ik geen twijfels. En andere mama’s ook niet want het stikte er van de 3- en 4-jarigen, haha 😉

Eerst even een foto van de eerste keer met mama naar de film natuurlijk! We pakten de film van 11:00 ‘s ochtends en terwijl ik op dat tijdstip al hele bakken nacho chips, bekers popcorn en zakken M&M’s bij zowel ouders als kinderen naar binnen zag verdwijnen trok ik lichtelijk mijn wenkbrauw op. Was ik nou zo cheap met mijn verantwoorde tussendoortje, flesje water en pakje appelsap? I don’t care want voor Noor was dit een feest en hoewel ook zij heus wel eens lekker mag snoepen vond ik dat om 11:00 in de ochtend toch een beetje teveel van het goede… Maar: terug naar de film want deze stond ook al een hele tijd om MIJN to do-lijstje!

Pieter Konijn

Ik zeg het niet omdat ik een konijnenliefhebber ben (oké, ook daarom, haha) maar: wat is ‘ie leuk! Echt! De konijnen beleven een geweldig avontuur en (bijna) alle herkenbare karakters uit de tv-serie zitten erin dus dat is zo leuk voor de kindjes om te zien. Hij duurt ongeveer 1,5 uur en is voor kinderen goed om te volgen en te begrijpen. Het semi-animatie beeld laat alles “net echt” lijken en ik weet het nu ook zeker: Pieter Konijn bestaat. In mijn achtertuin. En ze heten Flåm en Fjord en hebben geen jasjes aan, haha.

Na de film nog even op de foto met de cast 😉

Hebben jullie Pieter Konijn al gezien met je kindje(s)? Zeker een aanrader!

La Log, La Log.nl, blog, blogger, Wendy, Wendy La Log, mamablog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog