Interieur & thuis Lifestyle Mama en zo

La Log weekly #2: Vakantie bij de Beekse Bergen

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlWe zijn inmiddels alweer een paar dagen terug van onze vakantie en wat hebben we genoten. En slecht geslapen, maar dat terzijde, haha. Het was wel even wennen in zo’n caravan met twee kleine kinderen. We stonden met het gehuurde gevaarte op het vakantiepark van de Beekse Bergen en ik maakte een selectie van onze vakantiefoto’s zodat jullie gezellig mee kunnen kijken!

De Beekse Bergen

Een thuiswedstrijd voor ons, want we wonen er niet ver vandaan. Tijdens onze zoektocht naar een leuke camping, kwamen toch steeds daar uit dus we boekten twaalf dagen, inclusief onbeperkt entree voor het safaripark en Speelland. Voor het gemak heb ik onze twaalf dagen in twee weken gesplitst. Weken met zon en regen. En ijsjes. En wijn. En dus vakantiekilo’s, maar dat is voor latere zorg 😉

Week 1

De caravan! Het ding was 7,5 meter… Ruimte genoeg en een grote voortent eraan. En alles moest natuurlijk toch een béétje Vt-wonen proof zijn he…

We kwamen op zondag aan en nadat de caravan en voortent helemaal uitgestald stonden, proostten we met een cola’tje! Noor deed alvast wat voor La log.nl 😉

Gelukkig hebben we een aantal mooie dagen gehad met lekker weer! We gingen met het treintje naar Speelland en dat vond Lot helemaal geweldig! Ze ging steeds staan, zoals op de foto, om alles goed te kunnen zien en ze lachte hardop. Zo schattig! In Speelland zelf waren de safari-auto’s favoriet bij Noor. Drie keer achter elkaar? Welja, het is vakantie!

Koken deed ik ook! Jawel! We zijn twee keer uit eten geweest, hebben een keer een blik soep open getrokken en een stokbroodje op, maar verder hebben we (makkelijk) gekookt. En een stapelbed in de caravan voor de meiden. Dat Noor de eerste nacht uit het stapelbed donderde was minder (uit het laagste bed hoor, maar toch…). Mama in de paniekstand en, hup, kind voor een nachtje bij ons in bed. Later ging het goed. Wim bedacht een constructie met de kussens van de bank zodat Noor er niet uit kon vallen.

En weer naar Speelland! Met de bus deze keer. Echt ideaal dat je de hele dag op en neer kan naar de parken. Hier hadden de meiden hun middagslaapje al lekker gehad in de caravan.

En ‘s avonds: naar de minidisco!

En ik hoorde hier dat de olifant de dikste billen van het hele land heeft, dus dat was een opluchting, haha 😉

Lotje nog even schommelen onderweg terug naar de tent…

En Noor nog even lekker spelen op het veldje voor de tent. De eerste week hadden we veel mooi weer dus dat was fijn! Lekker genieten van het zonnetje en lang buiten zitten in de avonden…

Week 2

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlDe tweede week van onze vakantie zijn we veel in het safaripark geweest. Kindjes op schoot en dieren kijken tijdens de auto-safari!

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlOok hebben we een paar keer gefietst want onze fietsen hadden we meegenomen en ik ben drie keer gaan hardlopen deze week. Heerlijk in die bosrijke omgeving!

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlIn de ochtend begon ik aan mijn -jawel- derde boek deze vakantie! En mijn ouders kwamen ook een dagje langs, super leuk!

Met mijn ouders pakten we ‘s middags de boot naar Speelland en in de avond staken we de BBQ aan bij de caravan. Dit was zo’n gezellige dag!

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlDe dag erna was het weer een stuk minder mooi, maar we maakten er een geslaagd dagje van met de wandelsafari.

vakantie, Beekse Bergen, kamperen, vakantiepark, blog, mama-blog, lifestyle blog, mama-lifestyle blog, vakantie met kinderen, La Log.nlEn ijs.

Deze prachtige boot die in het haventje lag is van mijn vroegere buurjongen. We zijn samen opgegroeid, maar zien elkaar helaas nog maar weinig. Hij had Wim achter de wandelwagen gespot in het vakantiepark en hij appte me! Super leuk! We zijn de volgende ochtend even langs geweest om zijn boot te bewonderen en ‘s avonds kwam hij bij ons gezellig een biertje doen. Alsof we elkaar gisteren nog gezien hadden! Dat zijn de leukste ontmoetingen 🙂

Mijn moeder appte me deze foto van onze konijnen. Noor vroeg zich af hoe het met Flom en Fjord ging die bij opa en oma aan het logeren waren. Met deze foto was mevrouw tevreden.

Even een rustig dagje ingebouwd. Wel gingen we nog zwemmen in het binnenzwembad op het park.

Regen! Dus dan maar in de voortent spelen. Wel heel fijn dat dat kon!

We sluiten op woensdag af met een laatste rondje auto-safari en op donderdag vertrokken we weer naar huis!

Het was een heerlijke vakantie! We hebben echt genoten van alle tijd die we met elkaar konden doorbrengen zonder dat we op de tijd hoefden te letten, dat was zo fijn. Ook alle bezoekjes aan het safaripark en Speelland waren ideaal deze vakantie. Ik kijk alweer uit naar de volgende 😀

Hebben jullie ook zo’n heerlijke vakantie gehad? Of misschien nog wel tegoed?

lifestyle blog, mamablog, La Log, blog, mama-lifestyleblog, la log.nl

Blijf op de hoogte van de nieuwste artikelen like La Log.nl op Facebook!

4 gedachten over “La Log weekly #2: Vakantie bij de Beekse Bergen

1. Heerlijk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. We plannen snel weer een thee-tje in hoor, want ik ben ook erg benieuwd naar de live versie van je vakantieverhaal.

Liefs karenzzz

2. Wat een heerlijke vakantie! Een safari in het dierenpark vind ik ook zo leuk! Wij gaan in november weer naar NL en zijn al druk bezig om uitstapjes te verzinnen. Kan niet wachten?